5 de març de 2024
comerç local

El projecte de dinamització comercial «Fem Pallars» estrena imatge de marca

L'objectiu és millorar la visibilitat de les accions que es desenvolupen a la comarca, projectar una imatge d'unitat i posar en valor el comerç del Pallars Jussà

Redacció Isona i Conca Dellà | 9 de novembre de 2022 a les 12:03
Una de les accions empresarials i comercials de Fem Pallars celebrada a Isona | Ajuntament de Tremp
Quatre anys després de la seva posada en funcionament, Fem Pallars, el projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, ha tirat endavant la creació d'una imatge que identifiqui la marca i les accions que s'hi desenvolupen. Impulsada des de l'Ajuntament de Tremp i la resta d'agents públics i privats que hi participen, la iniciativa també vol posar en valor el comerç local de la comarca.

La Taula de Comerç va consensuar dues propostes que posteriorment s'han sotmès a la votació del sector comercial primer i del públic general, a partir d'una enquesta d'Instagram, després. La imatge que s'ha acabat escollint consisteix en una bossa de la compra amb uns braços que l'embolcallen i el nom del projecte Fem Pallars.

Imatge de la nova marca de Fem Pallars. Foto: Ajuntament de Tremp


Els valors que vol projectar la imatge són la proximitat i la confiança. A més d'identificar els canals de comunicació del projecte i les accions, aquest logotip està al servei del comerç de la comarca, amb el qual permetrà oferir de cara al públic, local i visitant, un relat comú que potenciï la compra de proximitat i el sentiment de pertinença.

El primer element que es retolarà amb la nova imatge es podrà veure als aparadors de les botigues i serveis participants aquesta propera campanya de Nadal. Fem Pallars es va iniciar l'any 2018, en el marc del programa Treball a les 7 comarques, del Servei d'Ocupació de Catalunya, que colideren l'Ajuntament de Tremp i el Consell Comarcal del Pallars Jussà.

Des d'aleshores s'han dut a terme una total de 23 accions formatives per al sector comercial; 42 assessoraments individualitzats, 11 campanyes de posicionament; 7 accions de sensibilització adreçades a diferents públics, així com 4 intercanvis d'experiències entre tècnics, comerciants i associacions de diferents localitzats de Catalunya i diverses jornades de bones pràctiques de comerç, entre altres. El projecte també ofereix assessorament i suport administratiu a les associacions de comerciants de la comarca.


Altres notícies que et poden interessar







 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació