1 de 10
comerç local

El projecte de dinamització comercial «Fem Pallars» estrena imatge de marca

L'objectiu és millorar la visibilitat de les accions que es desenvolupen a la comarca, projectar una imatge d'unitat i posar en valor el comerç del Pallars Jussà

Una de les accions empresarials i comercials de Fem Pallars celebrada a Isona | Ajuntament de Tremp
per Redacció, Isona i Conca Dellà | 9 de novembre de 2022 a les 12:03 |
Quatre anys després de la seva posada en funcionament, Fem Pallars, el projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, ha tirat endavant la creació d'una imatge que identifiqui la marca i les accions que s'hi desenvolupen. Impulsada des de l'Ajuntament de Tremp i la resta d'agents públics i privats que hi participen, la iniciativa també vol posar en valor el comerç local de la comarca.

La Taula de Comerç va consensuar dues propostes que posteriorment s'han sotmès a la votació del sector comercial primer i del públic general, a partir d'una enquesta d'Instagram, després. La imatge que s'ha acabat escollint consisteix en una bossa de la compra amb uns braços que l'embolcallen i el nom del projecte Fem Pallars.

Imatge de la nova marca de Fem Pallars. Foto: Ajuntament de Tremp


Els valors que vol projectar la imatge són la proximitat i la confiança. A més d'identificar els canals de comunicació del projecte i les accions, aquest logotip està al servei del comerç de la comarca, amb el qual permetrà oferir de cara al públic, local i visitant, un relat comú que potenciï la compra de proximitat i el sentiment de pertinença.

El primer element que es retolarà amb la nova imatge es podrà veure als aparadors de les botigues i serveis participants aquesta propera campanya de Nadal. Fem Pallars es va iniciar l'any 2018, en el marc del programa Treball a les 7 comarques, del Servei d'Ocupació de Catalunya, que colideren l'Ajuntament de Tremp i el Consell Comarcal del Pallars Jussà.


Des d'aleshores s'han dut a terme una total de 23 accions formatives per al sector comercial; 42 assessoraments individualitzats, 11 campanyes de posicionament; 7 accions de sensibilització adreçades a diferents públics, així com 4 intercanvis d'experiències entre tècnics, comerciants i associacions de diferents localitzats de Catalunya i diverses jornades de bones pràctiques de comerç, entre altres. El projecte també ofereix assessorament i suport administratiu a les associacions de comerciants de la comarca.


Altres notícies que et poden interessar







 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació