Dijous, 26 de març de 2026
Incendis

​Els Bombers extingeixen un incendi de vegetació a Seurí

L'avís s'ha rebut a primera hora de la tarda i l'afectació ha quedat limitada per la proximitat de dos carreteres

Jordi Ubach Llorens Jordi Ubach Llorens Seurí | 26 de març de 2026 a les 09:30
Imatge de l'incendi de Seurí un cop apagades les flames | Bombers
Els Bombers de la Generalitat han intervingut aquest dimecres a la tarda per sufocar un incendi de vegetació al nucli de Seurí, dins el terme municipal de Sort. L’avís del foc s’ha rebut a les 16:20 hores, moment en què s'han activat els protocols d'extinció en una zona propera a la carretera.
 
Segons han informat fonts del cos, l'incendi ha quedat ràpidament confinat entre dos carreteres, un fet que ha facilitat les tasques de control i ha impedit que les flames es propaguessin cap a zones boscoses o habitatges propers. Gràcies a aquesta barrera natural i a la ràpida intervenció, l'afectació ha estat mínima.

Per treballar en el perímetre del foc, els Bombers hi han destinat tres dotacions terrestres, que han realitzat tasques d'extinció i remullat de la zona. A mitja tarda, un cop revisats els punts calents i comprovat que no hi havia perill de revifalla, el foc s'ha donat per totalment extingit. De moment, es desconeixen les causes que han originat les flames.


Altres notícies que et poden interessar








Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació