Dilluns, 4 de novembre de 2024
comerç

El comerç del Pallars es forma en «visual merchandising»

La formació ha servit per presentar al sector la campanya comarcal de Nadal, «Per Nadal, fem Pallars»

Redacció Tremp | 22 de novembre de 2021 a les 12:02
Imatge d'una de les sessions de la formació | Ajuntament de Tremp
Des del projecte de Dinamització Comercial del Pallars Jussà, l’Ajuntament de Tremp va organitzar el passat divendres un seminari intensiu de comerç enfocat a potenciar l’atracció de clients i potenciar les vendes per a la campanya de Nadal. La sessió, amb el títol Per Nadal enamora els teus clients, ha anat a càrrec de l’assessora comercial Bibiana Becerra i s’ha dut a terme al Centre d’Estudis 80 de Tremp.

Els participants han treballat tècniques adreçades a atraure la clientela cap a punts estratègics de la botiga, impacte visual i influència a través dels cinc sentits, distribució i composició de producte i elaboració de creacions atractives amb diversos materials. L’enfocament de la temàtica ha estat el model de comerç eco friendly.


Per tal de facilitar l’adquisició de coneixements de manera pràctica, els continguts s’han generat a partir de l’element central de la campanya de Nadal del Pallars Jussà #fempallars d’aquest any que, a partir del desembre, es podrà veure als aparadors comercials i de serveis de la comarca.

Un dels objectius principals del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà és reforçar el comerç de proximitat des de la cooperació público-privada, entenent que el paper d’aquest sector econòmic és clau per mantenir la vida als pobles, afavorir la convivència i generar riquesa i cohesió social. Aquesta i altres formacions que s’organitzen contribueixen a la capacitació del sector, a millorar-ne el prestigi i a facilitar espais de trobada i intercanvi entre els seus professionals.

 

Altres notícies que et poden interessar



 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Participació