Diumenge, 15 de febrer de 2026

Indignats pels talls de llum continuats a Baix Pallars

Article de denúncia de l'Associació de Veïnes i Veïns del Baix Pallars "Lo Pedrís" davant les nombroses incidències en el subministrament al municipi

Opinió Pallars | 2 de febrer de 2026 a les 12:23
Vista aèria de Gerri de la Sal | Arxiu
Senyor director,

En tant que Associació de Veïnes i Veïns del Baix Pallars Lo Pedrís, volem manifestar la nostra indignació per la gran freqüència en que es produeixen talls de subministrament a la xarxa elèctrica del nostre municipi. 

Som persones usuàries i paguem en la nostra factura de electricitat un import que correspon al servei de distribució, l’empresa responsable, en aquest cas e-distribució hauria de vetllar per minimitzar el nombre de incidències. Quan parlem d’una mitjana de dos talls per mes, entenem que no es fan les tasques de millora i manteniment suficients per evitar-los. En realitat no sabem quin és el problema real perquè no donen cap mena de informació al respecte.

Recordem que a més de les molèsties que suposa quedar-se sense llum en el dia a dia de les llars, granges o oficines que totes coneixem, quan la tensió elèctrica fa pujades i baixades es poden produir greus problemes en els electrodomèstics i ordenadors.

Demanem que les administracions locals també exigeixin millores en aquest servei.

No admetem que per pocs habitants que tingui el nostre municipi es produeixin negligències en el manteniment de la xarxa. Tenim dret a rebre un servei òptim, que per altra banda és el que paguem cada mes. Per tant demanem més inversió i eficiència per garantir el servei que ens mereixem.

Associació de Veïnes i Veïns del Baix Pallars Lo Pedrís
 
 Avís:
Els continguts publicats a la secció del lector Dis la teva! no necessàriament s’adiuen a la línia editorial de Pallars Digital. Aquest mitjà no es fa responsable de les opinions que aquí s’hi expressen. 



Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació