Dilluns, 9 de març de 2026

Estat deplorable de la carretera que dona accés al poble de Caregue

Carta al director d'un lector del diari, que reclama millores en un tram de la via

Opinió Pallars | 30 de juliol de 2025 a les 13:38
Imatge del poble de Caregue | Ajuntament de Rialp
Senyor director,

Amb aquestes línies m'agradaria denunciar l'estat deplorable de la carretera que dona accés al poble de Caregue, en el tram compres entre la carretera LV-5223 i el pont del riu de Berasti, i que pertany al municipi de Sort.

Des de fa molts anys el veïns del poble de Caregue estem reivindicant la pavimentació d'aquest tram de 1.500 metres de longitud i que es troba en un estat de degradació profund i que és un perill per la circulació de vehicles, ja que comporta un risc d'accidents per evitar constantment els clots.

La majoria dels que vivim al poble ens traslladem a Sort per activitats comercials, lúdiques, industrials, al mercat... però com que no som votants del municipi de Sort, l'ajuntament no té cap interès en destinar una partida per solucionar aquest problema.

Som vilatans del Pallars Sobirà i lo pitjor que ens pot passar és que un accés a un nucli de població pertanyi a dos municipis. Aquí estan les diferencies que marquen les administracions.

No som tots iguals!!!!

Indignat
 
 Avís:
Els continguts publicats a la secció del lector Dis la teva! no necessàriament s’adiuen a la línia editorial de Pallars Digital. Aquest mitjà no es fa responsable de les opinions que aquí s’hi expressen. 



Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació