Dijous, 26 de març de 2026
Música

El rock ha arribat al Pallars Jussà per quedar-s'hi amb el TME Rock

Ramoncín, El Drogas i La Perra Blanco lideren el Talarn Music Experience, amb una jornada marcada per la pluja, l'estrena de l'Espai TME i la primera edició del TME Rock

Aina Borrut Salvador Aina Borrut Salvador Talarn | 15 de setembre de 2025 a les 09:50
La Perra Blanco, ho dona tot entre el públic de divendres | TME
El TME Rock, denominació de la nova edició rocker del Talarn Music Experience, ha viscut un cap de setmana de música i activitats que han convertit Lo Quiosc de Talarn en un dels referents destacats del rock a Catalunya. El festival ha combinat caps de cartell estatals i propostes emergents, alhora que ha estrenat l'Espai TME, un àmbit gastronòmic i cultural amb actuacions de petit format i productes locals.

Malgrat que el primer vespre es va veure afectat per la pluja i el vent, l'organització assegura que la nova edició ha confirmat que "el rock ha arribat al Pallars Jussà per quedar-s'hi", i ha reafirmat la seva aposta per ampliar formats i atreure nous públics.
 

El Drogas va concentrar el major nombre d'assistents d'aquesta edició. Foto: Gemma Martz - TME

 

Divendres: Ramoncín salva una nit marcada per la pluja

La primera jornada va començar divendres amb pluges i vent que van obligar a suspendre part de l'actuació de Los Zigarros per motius de seguretat. Amb la millora del temps es va reprendre la programació i Ramoncín va sortir a l'escenari amb una selecció de clàssics del rock estatal, com Litros de alcohol La chica de la puerta 16. La nit es va tancar amb la sessió Rock Nights de la DJ Llola Von Dage, que va allargar la festa fins a la matinada.

Durant tot el dia, l'Espai TME va oferir actuacions, entre les quals el grup Celobert, la cantautora Bru i l'espectacle de circ i humor Arriba!tot plegat acompanyat de tastos de vins i productes locals.
 

Dissabte: El Drogas i La Perra Blanco prenen l'escenari

La programació de dissabte va reunir La Perra Blanco i El Drogas com a protagonistes. L'artista andalusa va obrir la nit amb un directe que combinava rock, blues i country, i l'exlíder de Barricada va oferir un concert entre clàssics i temes més recents. La sessió de We Are Not DJ's va posar el punt final amb una selecció de rock, electrònica i indie.

L'Espai TME va completar la jornada amb la presentació de Cançons de rebost de Mar Pujol en format duet, les versions de pop i rumba del grup Claquera, l'espectacle participatiu Esperade la companyia de circ Eia i una intervenció de pole dance de l'artista Carmen

El TME Rock conclou així dues nits de música i activitats en què, segons ha explicat el director del festival, Ramon Mitjana, s'ha comprovat que "hi ha espai i interès per una proposta d'aquestes característiques, i això ens anima a continuar treballant-hi".


Altres notícies que et poden interessar








Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació