Dijous, 2 d'abril de 2026
trànsit

Dos ferits lleus després de sortir de la via a la C-13 a Escaló

Els dos ocupants van sortir del vehicle pel seu propi peu després de caure per un petit desnivell

Jordi Ubach Llorens Jordi Ubach Llorens La Guingueta d'Àneu | 6 d'octubre de 2025 a les 10:06
Imatge del vehicle accidentat | Bombers
Els dos ocupants d'un turisme han resultat ferits lleus aquest passat divendres després de patir una sortida de via i caure per un petit desnivell a la carretera C-13 entre Llavorsí i Escaló, al terme municipal de la Guingueta d'Àneu. Els serveis d'emergència van rebre l'avís a les 20:23 hores del vespre. Quan van arribar al lloc dels fets, es van trobar les dos víctimes fora del vehicle, del qual havien sortit pel seu propi peu.
 
Un cop es van assegurar que no presentaven ferides de gravetat, la tasca dels Bombers es va centrar en assegurar el vehicle per minimitzar riscos. En aquest servei s'hi van destinar dos dotacions terrestres dels Bombers. L'accident va tenir lloc al punt quilomètric 148,6 i el vehicle viatjava en direcció nord, segons el Servei Català de Trànsit.


Altres notícies que et poden interessar








Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació