Dijous, 26 de març de 2026
Incendis

Un incendi provocat per l'electrocució d'una au crema mitja hectàrea a Isona

La ràpida intervenció dels Bombers va aturar l'avenç de les flames, que van afectar un camp de conreu

Jordi Ubach Llorens Jordi Ubach Llorens Isona | 17 de juliol de 2025 a les 11:17
Bombers i un pagès amb el tractor, treballant en l'extinció de l'incendi | Bombers
Un incendi ha cremat aquest dimecres a la tarda mitja hectàrea de rostoll en un camp de conreu d'Isona. Els Bombers, que han rebut l'avís a les 17:54 hores, han destinat en aquest operatiu fins a cinc dotacions terrestres, amb el suport de la maquinària pesada. El foc, que s'ha declarat a prop de la carretera C-1412b, s'ha pogut controlar amb rapidesa i s'ha extingit durant el vespre.

Segons els càlculs dels Agents Rurals, l'incendi ha afectat una superfície aproximada de 5.000 metres quadrats de terreny agrícola, segons dades provisionals, que també indiquen que l'origen del foc ha estat l'electrocució d'una au en una línia elèctrica.
 

Set incendis al Pallars i el segon a Isona

En una piulada a X, l'alcaldessa d'Isona i Conca Dellà, Jeannine Abella, ha destacat la ràpida actuació dels Bombers del parc d’Isona i del parc de Tremp. 
 
Aquest és el segon incendi que es produeix aquesta temporada d'estiu al municipi d'Isona i Conca Dellà, després del que es va produir el mes de juny, també en camps de conreu, i que va cremar unes quatre hectàrees. En el conjunt del Pallars ja n'han cremat set.


Altres notícies que et poden interessar








Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació