Entre el 29 de març i el 4 d'abril s’han detectat 17 positius per coronavirus al Pallars Sobirà i 9 al Jussà, mentre ja es frega el 20% de la població vacunada en el conjunt de les dos comarques
08/04/2021
David Boneta, en imatge d’arxiu, durant una entrevista a l’ACN | ACN
A tot el Pallars hi ha 11 grups escolars que es troben actualment en aïllament domiciliari, dels quals set són de l’Escola Àngel Serafí Casanovas de Sort