Divendres, 10 de maig de 2024

​El Talarn Music Experience amplia els seus canals de venda

A falta de dos mesos per la seva primera edició, la venda d’entrades avança a bon ritme

Redacció 18 de maig de 2016 a les 09:39

Adrià Puntí en una imatge promocional. Foto: Strenes


Lo Quiosc amplia els seus canals de venda, oferint les entrades del Talarn Music Experience en tres plataformes diferents: Ticketmaster, Atrápalo i des de la seva pàgina web. Alhora, també afegeix una aplicació a la seva pàgina oficial de Facebook, per a fer més còmoda i àgil la seva venda.

La venda d'entrades del Talarn Music Experience, festival de música que s'estrena aquest proper 28 de juliol a Lo Quiosc, avança a bon ritme. Aquesta primera edició, que tindrà lloc els dies 28, 29, 30 i 31 de juliol, compta amb artistes de renom com Adrià Puntí, SanJosex, Xarim Aresté, Blaumut i Mikel Erentxun. Els concerts aniran precedits per grups locals, com Maritrini y algún sicario, Songbird, Sacabat, i el duo format per Rosa Bringué i Aleix Caballé, que actuaran com a teloners. 

La iniciativa respon a la voluntat de donar vida al Pallars, dinamitzar les activitats culturals al territori, i oferir un ventall més ampli d’oportunitats a la zona. El diari Pallars Digital és un dels principals patrocinadors del festival.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació