El projecte de dinamització comercial
Fem Pallars arrenca aquesta setmana la campanya conjunta d
’estiu amb l’eslògan
El comerç més fresc, el nostre. Es tracta d’una campanya senzilla a partir d’un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del
Pallars Jussà, en aquesta ocasió l’element és un
vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l’empresa poblatana
Cre-cre disseny.
Aquesta iniciativa es desenvolupa dos cops a l’any des que l’
Ajuntament de Tremp va iniciar el projecte comarcal de dinamització comercial (2017-2018), a la primavera o estiu i per Nadal.
L’objectiu és sensibilitzar la població local i visitant sobre els valors propis del
petit comerç i promoure la seva activitat, a més la campanya permet oferir una imatge de cohesió de tot el teixit comercial dels diferents municipis.
Enguany, la campanya pren més força que mai, ja que ha estat possible gràcies al finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials
(Isona, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp) i el
Comerç Associat de Tremp (CAT) i
Pobla Activa.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi