REDACCIÓ | El sènior A del CB Tremp va perdre el primer partit de la temporada al caure derrotat a la pista del CB Borges Garrigues per 51-46.
El públic que va assistir al pavelló de Les Borges Blanques va poder veure un matx igualat i emocionant durant els 40 minuts. Els primers avantatges van ser pels locals, que es van endur els dos primers quarts. Al tercer quart el Tremp va reaccionar i es va posar per davant en el marcador.
Ja a lúltim quart, quan el Tremp semblava tenir el partit controlat (35-43), va arribar la reacció del Borges, que amb un parcial de 16 a 3 va capgirar el partit. Això sí, va comptar amb la inestimable col·laboració de l'àrbit Oscar Lopez, que es va dedicar a donar la nota de protagonisme xiulant faltes i tècniques per simulació als trempolins. Decisions incomprensibles que van embrutar un derbi lleidatà vistós i emocionant fins aquell moment.
Tot i la derrota, els trempolins segueixen líders pel 'basketaverage', empatats a victòries amb el Manyanet Reus 'A', l'AD Torreforta 'B' i el CE Calafell 'A', que serà el proper rival del Tremp el proper cap de setmana, a les 18h al pavelló del Joncar.
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ | Grup 7 Tercera Catalana, clic
AQUÍ.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi