Aquest cap de setmana ha arrencat oficialment la
temporada 2026-27 per als equips de
futbol de les comarques pallareses. Enguany, el curs compta amb un atractiu especial: els tres conjunts del
Pallars -
CF Tremp,
CF Pobla i
FC Rialp- coincideixen al
grup 15 de
Tercera Catalana, després de
l’ascens assolit pels del Pallars Sobirà el curs passat.
El gran protagonista de la jornada inaugural ha estat, precisament, el
FC Rialp, que ha superat amb solvència el
CF Ondara per
3 a 0. Els del Sobirà n'han tingut prou amb una primera part molt efectiva per sentenciar l'enfrontament gràcies a les dianes de
López,
Drame i
Gironès, que han assegurat els primers tres punts del curs.
Per la seva banda, el
CF Pobla ha tornat buit del seu desplaçament al camp del
CF Organyà, on ha caigut per
2 a 0 en un duel competit en què els de l'Alt Urgell han aprofitat millor les seves ocasions per endur-se els tres punts en joc.
Tampoc ha pogut puntuar el
CF Tremp, que ha cedit per la mínima a la pista de la
UE Guissona (
2-1). Tot i el gol d'
Ezequiel Vinicius, que ha mantingut els trempolins amb opcions fins al final, el conjunt visitant no ha pogut esgarrapar cap punt.
Futbol sala i bàsquet, a punt
Mentre la pilota de futbol ja roda, la resta de disciplines encaren la recta final de la pretemporada. En
bàsquet, el
sènior masculí del
CB Tremp arrencarà la competició de
Primera Territorial el proper cap de setmana. El conjunt del Jussà s'estrenarà a domicili a la pista del Sedis de la Seu d'Urgell. La nota negativa de la temporada per a l'entitat trempolina és que no s'ha pogut conformar un equip
sènior femení.
Pel que fa al
futbol sala, el
CFS Tremp, que enguany militarà al
grup 10 de
Segona Divisió Catalana, haurà d'esperar una mica més per debutar. El seu inici de lliga oficial està fixat per al cap de setmana del
3 d'octubre, amb la visita al Joncar del FS Solsona Legends.
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ: Futbol - Tercera Catalana - Grup 15
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ: Bàsquet - 1a Territorial Sènior Masculí
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ: Futbol sala - Segona Catalana - Grup 10
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi