1 de 10
solidaritat

L’Ajuntament de Sort se solidaritza amb Palestina davant els atacs d’Israel

El consistori penja durant tota la setmana una bandera palestina per denunciar la situació que viu la seva població

per Jordi Ubach Llorens, 19 de maig de 2021 a les 07:37 |
Aquest article es va publicar originalment el 19 de maig de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Ajuntament de Sort ha denunciat la situació que viu Palestina envers els atacs que estan duent a terme les forces israelianes a Jerusalem i arreu del territori palestí. Per mostrar la seva solidaritat i en “repulsa” a les accions dutes a terme per l’estat d'Israel, el consistori pallarès ha penjat la bandera de Palestina a la façana de l’edifici de l’ajuntament. L’acció es va iniciar dilluns i s’allargarà durant tota la setmana.  
   

Precisament a Sort s’ha programat aquest proper divendres una concentració en suport al poble palestí. Sota el títol No és una guerra, és un genocidi, la convocatòria és a les 19h de la tarda davant l’ajuntament.
 
L'Orient Mitjà viu la seva crisi més sagnant des de l'estiu del 2014, quan van morir més de 2.000 persones en els xocs armats entre l'exèrcit israelià i les milícies palestines de Hamàs. L'actual enfrontament entre les tropes israelianes i Hamàs -que domina la franja de Gaza- i Jihad Islàmica, sembla no tenir aturador i ja ha provocat més de 120 víctimes mortals, la gran majoria palestins.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació