Diumenge, 25 de maig de 2025

El director general d'Infraestructures de Mobilitat Terrestre, Xavier Flores, visita el Jussà

1 de juny de 2013 a les 07:12

 
REDACCIÓ | El director general d'infraestructures de mobilitat terrestre, Xavier Flores, ha visitat aquest divendres la comarca del Pallars Jussà per conèixer de primera mà la problemàtica que existeix en aquesta zona en quan als desplaçaments per carretera. 
 
A primera hora del matí ha visitat la zona de La Terreta juntament amb l'alcalde de Tremp, Víctor Orrit, el regidor de medi natural i nuclis agregats de l'Ajuntament de Tremp, Bonifaci Colomina i els representants de La Terreta, Jesús Porté i Eugenia Ramada. Flores ha comprovat 'in situ' el mal estat en que es troben els camins d'accès als nuclis de la zona de La Terreta, Sapeira i Aulàs.
 
Xavier Flores ha visitat posteriorment la seu del Consell Comarcal del Pallars Jussà, on s'ha entrevistat amb el president de l'ens, Joan Ubach. Durant la trobada han estat tractant diferents temes. Entre ells, destaca la dotació d'una possible partida econòmica pel reivindicat manteniment dels camins d'accés a nuclis habitats de la comarca, l'antigament anomenat Pla de Camins. El director s'ha mostrat receptiu a la petició del president i la decisió ha quedat ajornada a l'aprovació definitiva dels pressupostos.
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Arxiu