El terreny és molt freqüentat per animals de companyia, majoritàriament gossos, que hi van a fer les seves necessitats | L’Ajuntament de Sort, que ja ha procedit a retirar les galetes, ha denunciat aquesta acció als Mossos d’Esquadra
28/08/2018
El congost de Mont-rebei fotografiat des de l'helicòpter dels GRAE | Bombers
Els campistes havien fet foc sense autorització i s’havien banyat en un estanc on no està permès | Denunciat també un conductor d’un vehicle per fer una conducció camp a través a la vall de Tor
José Crespín, que també ha improvisat una trobada amb la delegada del Govern, Rosa Amóros, destaca el Geoparc “com un exemple de col·laboració institucional”
30/07/2018
Deixalles acumulades a l’estany del Sotllo | Territori