La capital del Pallars Jussà és una de les tres ciutats, juntament amb Vielha i Tàrrega, que s'afegeixen enguany a les seus de Lleida i la Seu d'Urgell
Serà amb la línia que uneix el Pla de l’Ermita i la Pobla amb Espot, mentre que el bus entre la Pobla i Estany Gento no es posarà en marxa fins l’1 de juliol
19/06/2020
Personal sanitari durant l’emergència sanitària | Martí Albesa
Les dos formacions sol·liciten al president comarcal la convocatòria d’un ple extraordinari on tractar aspectes relacionats amb la crisi del coronavirus
16/06/2020
El conseller Calvet durant la seva visita al Tros de Sort | Territori