turisme

El Pallars Jussà vol posicionar-se com a destí turístic

El Consell Comarcal engega un nou pla de comunicació

Els 14 municipis del Pallars Jussà estan inclosos al Geoparc Orígens | Catpress
per Pallars Digital, 1 de setembre de 2022 a les 16:59 |
El Consell Comarcal del Pallars Jussà ha destinat 208.504,69 euros a engegar un nou pla de comunicació que millori el posicionament de la comarca com a destinació turística. L'actuació, dins del projecte Foment del patrimoni natural d'interès turístic al Pallars Jussà, és finançat al 50% pels fons FEDER (Fons Europeus de Desenvolupament Regional) i amb el cofinançament de la Diputació de Lleida i els ajuntaments de la comarca. 

El pla contempla diverses accions, com ara la creació d'una nova web turística a la creació de nou contingut promocional en diferents formats per a diversos canals de comunicació. El Consell comptarà amb els serveis de Jaume Marín, expert en màrqueting turístic per a destinacions i empreses turístiques, amb més de 20 anys d'experiència. De fet, Marín ja va conduir les sessions de treball entre els agents turístics en el marc del projecte Treball a les 7 comarques per tal de definir una estratègia i un relat de destinació pel Pallars Jussà.


El nou pla de comunicació té en compte els consensos acordats entre els participants en les jornades sobre els elements clau de la comarca i els valors que destaquen de la seva marca turística.

Alhora, el pla comunicatiu inclourà el disseny d'un pla de màrqueting per al Geoparc Mundial UNESCO Origens, un document que l'empresa Baldrick&Munitz començarà a elaborar al setembre i es preveu que es pugui presentar el mes de gener vinent. L'aposta del Consell Comarcal per aquest pla és que els 14 municipis del Pallars Jussà estan inclosos al Geoparc.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació