Divendres, 26 d'abril de 2024
oli

El Patronat de Turisme promociona experiències oleoturístiques al Pallars

El contingut de la plataforma web s'ha traduït a l'anglès i francès per arribar també als mercats internacionals

Redacció Pallars Jussà | 9 de novembre de 2021 a les 10:20
La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, i el cap de Promoció i Màrqueting, Juli Alegre | Diputació de Lleida
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, amb la col·laboració dels consells comarcals de les zones productores d'oli de la demarcació, entre les quals el Pallars Jussà, manté l'aposta per promocionar i donar suport a la comercialització del projecte Oleoturisme de Lleida. El gust de la terra, que es va engegar l'any passat.

Per aquesta nova temporada, s'han actualitzat les propostes al lloc web d'Ara Lleida i s'ha traduït el contingut de la plataforma a l'anglès i francès per tal d'arribar també a mercats internacionals. El projecte presenta 35 experiències i activitats vinculades amb l'oli per gaudir-ne a les comarques de la Noguera, l'Urgell, el Segrià, les Garrigues i el Pallars Jussà, tot i que es preveu que se'n puguin afegir altres.

L'estratègia del projecte es basa a convertir l'oferta en un producte turístic d'oleoturisme competitiu i orientat a la demanda, amb propostes temàtiques segmentades per perfils de viatger. Per enguany, el Patronat ha produït un vídeo promocional sobre el paisatge, les experiències i el patrimoni rural i cultural vinculats a l'oli, que es publicarà al web d'Oleoturisme i al canal YouTube d'Ara Lleida.

També s'han creat diferents peces audiovisuals adaptades a diversos formats per a la difusió a través de les xarxes socials pròpies, seguint la línia de difusió encetada l'any passat. Per als pròxims mesos està prevista la publicació de diferents posts vinculats a l'oli a les diferents xarxes socials per tal de donar visibilitat a totes aquelles empreses i entitats del territori participants en el projecte.

Altrament, dins del pla de promoció establert també s'han programat una sèrie d'actuacions que complementen la promoció al web i xarxes socials pròpies, així com a mitjans de comunicació generalistes i especialitzats d'àmbit català i mitjans especialitzats d'àmbit estatal. Així mateix, el pròxim número de la revista Ara Lleida que edita el Patronat de Turisme oferirà un reportatge sobre l'oli i el projecte Oleoturisme.

 

Altres notícies que et poden interessar



 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació