comerç local

El comerç trempolí es reivindica amb la campanya d'estiu «Posa't el CAT al cap»

L'objectiu de la iniciativa és visibilitzar els seus associats i promoure les compres de proximitat i els productes de qualitat

per Redacció, 20 de juliol de 2021 a les 12:02 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 20 de juliol de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Comerç Associat de Tremp (CAT) ha engegat una campanya d'estiu amb el lema Posa't el CAT al cap. L'objectiu de la proposta és donar visibilitat als seus associats i promoure les compres "a casa". Amb aquesta campanya, el comerç local vol reivindicar el seu paper com a eix vertebrador de la ciutat de Tremp i crida l'atenció als ciutadans i visitants per recordar-los que el consum de proximitat enforteix l'economia del territori i beneficia tothom.

La campanya s'ha iniciat durant aquest mes de juliol amb el decoració dels carrers comercials de Tremp amb banderoles de colors i barrets de palla, que s'han instal·lat amb el suport del consistori trempolí. Així mateix, des del dissabte 17 fins al 31 de juliol, i del 14 al 28 d'agost, des de les 12h fins a les 13:30h, s'instal·larà una diana en un carrer diferent de les zones comercials de Tremp perquè els clients puguin fer llançaments a canvi dels seus tiquets de compra.


La iniciativa compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tremp a través del projecte #FemPallars de dinamització comercial, que es desenvolupa a la comarca per mitjà del programa SOC Treball a les set comarques del Pirineu. Mitjançant Instagram, la presidenta del CAT, Maite Ramoneda, ha explicat la campanya amb detall. Podeu veure el vídeo a continuació.
 

 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació