Dimecres, 24 d'abril de 2024
turisme

La Diputació de Lleida promociona l’oferta turística del Pallars a Londres

Es tracta de la principal fira de turisme professional a Europa, que anualment reuneix més de 50.000 professionals d’arreu del món

Redacció 5 de novembre de 2019 a les 11:19
Representants del Patronat de Turisme, a Londres | Patronat de Turisme
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida assisteix a la principal fira de turisme professional europea, la World Travel Market de Londres, que anualment reuneix més de 50.000 professionals d’arreu del món. El saló, que s’ha inaugurat aquest dilluns, romandrà obert al públic fins demà dimecres.

El conjunt de l'oferta turística de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida, vinculada amb els productes de neu, cultura, gastronomia i l’oferta de turisme actiu i de natura, seran algunes de les propostes que es promocionaran en aquesta important fira de Londres dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme (ACT), que té una presència destacada en aquest saló internacional.

La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, i el cap de Promoció i Màrqueting, Juli Alegre, són presents a la mostra, on mantindran diferents reunions de treball amb operadors turístics, portals de viatges i mitjans de comunicació i participaran dels actes organitzats per l’ACT, que seran presidits per la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, acompanyada del director general de Turisme, Octavi Bono.

La Gran Bretanya és un dels mercats turístics estrangers més interessats per a les comarques lleidatanes, com ho demostra el fet que el turisme procedent del Regne Unit representa per a les contrades del Pirineu i les Terres de Lleida un 9% del total de pernoctacions que anualment efectuen els viatgers estrangers a la demarcació. Aquest mercat ocupa el segon lloc en el rànquing del turisme estranger darrere de França, que representa el 42% dels viatgers.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació