Dimecres, 4 de juny de 2025
Atletisme

Rabab Ouzemmou brilla a Vic amb un doble or al Campionat de Catalunya Sub18

L'atleta del CAPS va imposar-se amb claredat a les proves dels 1.500 i 3.000 metres

Pallars Digital Pallars Digital La Pobla de Segur | 2 de juny de 2025 a les 10:11
Als 3.000 metres, Ouzemmou va registrar la seva millor marca personal de la temporada | CAPS
L'atleta del Club Atletisme la Pobla de Segur (CAPS), Rabab Ouzemmou, va ser la gran protagonista del Campionat de Catalunya Sub18 celebrat aquest diumenge a Vic, aconseguint dos medalles d'or en una jornada per al record.
 

Ouzemmou va començar el dia imposant-se amb autoritat en la prova dels 1.500 metres, amb un temps de 4:50:01, superant amb claredat la segona classificada, Aina Padró (C.A. Mataró), que va creuar la meta 12 segons més tard.
 
Ja a la tarda, l'atleta trempolina va tornar a pujar al graó més alt del podi, aquest cop en els 3.000 metres. Amb una marca de 10:26:31, no només va aconseguir la victòria, sinó que també va registrar la seva millor marca personal de la temporada.
 
A més de l'excel·lent actuació d'Ouzemmou, el Pallars va tenir una destacada representació en aquestes finals, amb la classificació també de les atletes Mar Woolley i Agnès Feliu, també en les proves de 1.500 i 3.000 metres.
 


Altres notícies que et poden interessar








Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació