Dimarts, 23 d'abril de 2024
turisme

Queixes als establiments turístics del Sobirà per la mala connexió a Internet

Segons la Federació d’Hostaleria de Lleida, el 80% de les queixes dels clients estan relacionades amb les mala qualitat del servei

Redacció 3 de gener de 2018 a les 10:00
Imatge d’arxiu de la capital del Pallars Sobirà | ACN
Els propietaris dels establiments hotelers del Pallars Sobirà es queixen de la poca cobertura a Internet que els ofereix Telefónica. El president de la Federació d’Hostaleria de Lleida, Josep Castellarnau, va explicar que el 80% de les queixes dels clients estan relacionades amb les males connexions a Internet.

Un dels principals problemes sorgeix en temporada alta, quan els hotels s’omplen de clients. Això fa que la wifi dels establiments, a l‘estar més sol·licitada, perdi potencia, ja que la capacitat de descàrrega en molts indrets del Pirineu és de només un mega.

Castellarnau ha assegurat en una entrevista a SER Ràdio Lleida que el sector s’ha queixat a la companyia però que aquesta no actua perquè a la comarca “no hi ha prou població”. Els hotelers demanen més inversió per una bona i ràpida connexió a Internet.
 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació