Dissabte, 20 d'abril de 2024
educació

L’AMPA de l’escola de Ribera de Cardós denuncia les baixes temperatures a l’aula d'infantil

L’aula no té calefacció ni està aïllada i els pares asseguren que aquesta setmana ha registrat temperatures de 7 graus en horari lectiu

Jordi Ubach Llorens 30 de novembre de 2017 a les 11:18
Pancarta reivindicativa dels pares a la façana de l'escola | AMPA
“Els alumnes es congelen a classe”. Així ha denunciat l'AMPA de l’Escola Els Minairons de Ribera de Cardós les condicions en que els alumnes d’infantil del centre realitzen les activitats educatives programades a la seva aula degut a les baixes temperatures que s’hi estan registrant des de fa uns dies. Denuncien que l’aula no té calefacció ni està aïllada i que aquesta setmana, per exemple, l’aula ha registrat temperatures mínimes de 7 graus en horari lectiu.

Els pares i mares exposen que ja fa més de dos anys que el Departament d’Ensenyament és coneixedor de l’augment del nombre d’alumnes de cicle infantil a l’escola i de la “necessitat d’acondicionar aquest espai en previsió a la situació actual”, que és de 18 nens en una sola aula “sense les condicions mínimes per poder-hi fer classe”. 

En una visita recent dels responsables dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Lleida i de representants de l’Ajuntament de la Vall de Cardós, la direcció de l’escola i l’AMPA van demanar les obres d’acondicionament de l’esmentada aula d’infantil. Els pares, però, lamenten que dos mesos després encara no s’ha rebut resposta. 

L’AMPA exigeix a Ensenyament que doni “una resposta” i actuï “d’immediat” per solucionar aquesta situació i fer possible el funcionament correcte i digne dels cursos d’infantil. “És vital que els nostres fills i filles puguin continuar assistint a l’escola i puguin dur a terme la programació educativa establerta”, afirmen.
 

Els pares denuncien que l’aula no té calefacció ni aïllaments. Foto: AMPA Escola Els Minairons

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació