Dijous, 25 d'abril de 2024
coronavirus

El Patronat Fundació Fiella facilita un nou telèfon per atendre els familiars dels residents

L’entitat reconeix en un comunicat que no s’ha pogut donar informació als familiars “amb l’extensió i promptitud” desitjades i asseguren que tothom ha fet el màxim pel bé dels padrins i residents

Jordi Ubach Llorens 3 de desembre de 2020 a les 17:34
Detall de la façana principal de al residència Fundació Fiella de Tremp | ACN
El Patronat Fundació Jaume Fiella de Tremp, que gestiona la residència Fundació Fiella de la ciutat, ha emès aquest dijous un comunicat on reconeix que no s’ha pogut donar als familiars la informació “amb l’extensió i promptitud que tots voldríem” donat que, segons asseguren, “l’estat clínic dels residents són dades especialment sensibles”. És per aquest motiu que ha habilitat un nou número de telèfon, el 680 962 228, per atendre les necessitats dels familiars.

En el mateix escrit, adreçat als residents, a les famílies i a la ciutat de Tremp, el Patronat ha expressat als familiars de les víctimes i a tota la ciutadania el seu “dolor” per la pèrdua “d’un gran nombre dels nostres estimats padrins” que l’actual brot de la pandèmia s’ha endut. També s’ha sentit “a prop” de les 153 persones que, de forma simptomàtica o asimptomàtica, també estan patint la malaltia i a qui desitgen una prompta recuperació.


El Patronat relata que “tots estem compartint aquests moments tan durs de separació, sofrença i angoixa per la situació dels residents i els treballadors” i ha assegurat que al centre, que era considerat com a verd perquè fins el present brot només havia experimentat un cas, “s’han observat tots els protocols sanitaris de seguretat, inclosa la sectorització”.

L’entitat també qualifica com a “molt beneficiosa” l’actuació dels metges i del personal sanitari del CAP de Tremp, “que des de fa mesos també intervenien en l’atenció i cura dels residents”. El Patronat Fundació Jaume Fiella també ha valorat positivament la intervenció del Departament de Salut, que ha qualificat “de gran utilitat”. Asseguren que tothom ha fet el màxim pel bé dels padrins i residents.

Pel Patronat, “l'acció de les autoritats locals i sanitàries, els bombers, albergs i voluntaris ha de portar a una millora de la situació de tots els residents i a encarar les properes setmanes amb més serenor i tranquil·litat”. Els agraiexen, per últim, “tot el que han fet” i es comprometen a prestar tota la seva col·laboració per gestionar la seguretat sanitària de la residència de la manera més eficaç.

 Llegeix aquí el comunicat íntegre

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació